Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~FreeSoul

Naprawdę nie mam bladego pojęcia, dlaczego przeglądając Twoją galerię i zawieszając oko na każdej pracy - niejednokrotnie bardzo szczegółowej i robiącej wrażenie, przełączyłam nagle na tą i po prostu się zakochałam, wow (chyba tak w ogóle muszę dokładnie prześledzić swoją podświadomość, dlaczego niektóre obrazy działają na nią w tak dziwny sposób :D)


No na pewno nie przeszła bym obojętnie obok takiego samochodu, chociaż również chętnie zobaczyłabym dzieło w całości


Za przegródkę na książkę


Pomimo że rozumiem że ujęcie jest częściowo jednostronne, to też spytam czy to jest faktycznie budynek na planie kwadratu? Bardzo mi się podoba Twoje światło i różnicowanie kreski .


inspirujesz, ASP spacza człowieka do tego stopnia że bardziej podoba mu się abstrakcja niż realizm . Podoba mi się kompozycja nie tyle rysunku co tej formy, na +


Czekam na dalszy rozwój Twojego warsztatu. Tak trzymać, podoba mi się z tego względu że masz wyczucie przedmiotu i faktury, widzisz to i oddajesz w rysunku.


Niech ktoś to uzna za kółko wzajemnej adoracji, ale Izu naprawdę podobają mi się Twoje zdjęcia.


Świetne, jeśli to faktycznie jest fotografia to gratuluję, bo czuję tu odpryskujący olej i chropowatą fakturę. A kolory - bajeczne.


No i niestety ciągle są na sprzedaż, nie ma bata - streszczam się z projektami i biorę się za robienie jakiejkolwiek stronki internetowej :P


No i tak!


Ciekawa jestem jak wyglądał sam szkic Ogólnie bardzo wdzięczne, podoba mi się.


....Zleceniu?


Aha. Bez obrazy. Ale prosiłabym o KONKRETNE komentarze .


Genialne Izu, bardzo graficzne. Co Ty tutaj w ogóle złapałaś? Efekt świetny.


pan (i?) z "pierścionkiem"?


. Ocena taka tylko dlatego, żeby nie rozleniwiać autorki. Tak dalej.


Krwawy? wiesz co nie będę pisać nic o jakości i innych duperelach , wybacz za wyrażanie się - ale jak dla mnie piękna sielanka, wyraz pasuje do Ciebie :D


Coś przy rękach szczerze wydaje mi się trochę podejrzane, mogę się mylić. Nastrój moim zdaniem nie mógł wyjść lepszy, a z dziełem w wolnej chwili postaram się zapoznać


Cholera. Dawno mnie u Ciebie nie było.


No więc, od początku.
Mam nadzieję że widzisz błędy w proporcjach - jeżeli chciałaś namalować dokładnie to, co jest na fotografii to zwierzę ma wydłużony i za bardzo "postawiony w pionie" pysk, poza tym grzbiet nosa nie powinien w tym przypadku taki przygarbiony. Na samej jego linii są również wypukłości, o których zapomniałaś, przez co Twój koń nie wygląda naturalnie.
Kolejna rzecz to szczegóły - dlaczego nie chciało Ci się w ogóle zrobić chrap, pyska, warg, uszu? Widzę że na razie jesteś na etapie szkolenia warsztatu. Rada: zanim zaczniesz biegać - naucz się chodzić. Nie zaniedbuj tego co widzisz przez "niechciejstwo", bo w przyszłości braki w obserwowaniu i przyzwyczajenia do takich zabiegów będą o sobie przypominać, a tendencje do upraszczania przez nieumiejętność mogą strasznie popsuć niejedną pracę. Ten sam zresztą zarzut w kierunku anatomii - widzę że gdzieś tam majaczą żyły łba, ale potraktowałaś je w ten sam sposób: schemat "jeżeli żyła, to po prostu kreska". A gdybyś się przyjrzała to zauważysz , ze to jest wypukła "kreska", na której wyraźnie jest światło.
Przerwa w krytyce. Co mi się podoba? Nieśmiało, ale podejmujesz próby światłocienia. Przyglądając się pracy widać że chciałaś oddać błyszczącą sierść zwierzęcia, umieściłaś światło w dobrych miejscach, o ile to była technika "mokre na mokre" to jesteś na dobrej drodze.
No i ostatnia kwestia, mogę Ci powiedzieć dwie rzeczy. W pracy malarskiej studyjnej używaj wielu kolorów, a praca będzie o wiele bogatsza (mówię o umiejętnym dobieraniu barw). O co mi dokładnie chodzi? Twój koń to (tak mi się wydaje) brąz o różnym natężeniu waloru. A spróbuj dodać do tego brązu trochę koloru z otoczenia (tylko delikatnie rzecz jasna, nie surowa zieleń trawiasta byle gdzie) - gdyby przestudiować tą fotografię to można zauważyć, że w portrecie zwierzęcia można znaleźć ogrom pośrednich barw - np. żółci,błękitów, czerwieni. Wiem że może to się wydawać dziwne, ale naprawdę, poszukaj. A ta druga kwestia - to już zasada od której trudno początkowo odejść, ale jak się ją przyjmie to widzi się że jest ważna - Czerń służy tylko do przyciemniania koloru. Nie używaj jej na tym etapie w surowej postaci, bo zawsze malarstwo będzie wyglądało sztucznie, zawsze spróbuj ją przygasić, dodając np szarość, błękit, czerwień, w zależności od tego czy używasz palety barw ciepłych czy zimnych.
To może na razie by było na tyle. Nie oceniam, ponieważ jeszcze dużo pracy przed Tobą, trzymam za Ciebie kciuki i mam nadzieję że będziesz szła w dobrym kierunku bo masz co rozwijać.


...


no fakt


A nie tak dawno żył Max Ernst - jakoś jego twórczość skojarzyła mi się z Twoim smokiem
A co do samej pracy to robi wrażenie.


X].


Faktycznie, zgadzam się z poprzednikami że zegar sprawia wrażenie jakby mu się wcale nie chciało tam być (chociaż mnie z kolei najpierw rzuciły się w oczy wskazówki). Wrażenie - oddane jak w reszcie prac . To tak według mnie.
Z czystej ciekawości, akwarela plenerowa czy na przykładzie fotografii?



1 2 3 4 5 6 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt